Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Jenny - 8 januari 2014 07:50

God morgon vardag !
Efter en jobbig början av natten så sitter jag ändå här med mitt kaffe och trot eller ej, men jag har ätit en tallrik gröt till frukost :-)
Efter ett antal veckor av bl.a trötthet och annat, så har jag bestämt mig för att ändra om lite i kosten ett tag.
Kommer fortfarande fokusera på ett litet kolhydratintag, men dom kompisar jag får i mig kommer komma från gröten till frukosten och grönsaker.

Idag är vi tillbax till vardagen igen.
Emil till skolan och maja till dagis.
Och jag ska äntligen få träna ett efterlängtat pass med min pt.
Hoppas verkligen att jag kommer igång efter detta.
Det har varit lite si och så den senaste tiden med träningen , men jag har iallafall försökt ta mig en promenad.

Tog bort alla tomtarna i går.... till Majas stora fasa eftersom hon brukar leka med dom :-)
Nu ser man hur tomt det blev.
Längtar tills jag kan köpa en stor bukett med tulpaner.

Dax att dra i gång dagen !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards