Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Jenny - 20 januari 2014 22:25

Kan inte vara annat än nöjd med min träning idag !
Först ett pass på gymmet med blandat kondition, ben , axlar och biceps.
Sen blev det en tur till kungsmässan.
När David åkte till jobbet och barnen lekte för fullt tog jag tillfället i akt och ställde mig på bandet i 30 minuter (intervaller).
Och sen ca 10 minuter mage på det.
Som jag skrev i morse.... Minst åtta pass ska avverkas denna veckan .
Det börjar ju bra :-)

Nu har jag precis förberett frallor som kommer vara klara lagom till frukosten imån.
En stund i soffan innan sängen kallar.

Kramen

I morse....

Kvällspass....

Skjuss in i kylen på jäsning :-)

Av Jenny - 20 januari 2014 07:36

God morgon kalla måndag !
Behövde knappt tända lampan i morse när jag gick upp för månen lyste starkt in genom fönstret .
Återigen ligger en ny orörd vecka framför oss .
Fylld med utmaningar, möjligheter, planering, träning och mat.

Helgen som gått har delvis spenderats i Varberg med familjen.
Det blev ingen träning, men maten har varit okej med några små aktiva val av slarv.
Men idag drar jag i gång igen.
Målet är att minst åtta träningspass ska avverkas innan vi åker på skidsemester.

Idag består min dag av träning , shopping av födelsedagspresenter /konfirmationspresent, brödbak, planering m.m
Men först blir det kaffe !

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards