Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Jenny - 9 januari 2014 07:46

God morgon torsdag !
Jag är väldigt glad över att det är mjukstart denna veckan med bara tre dagar att gå upp tidigt.
Ögonen går i kors och min kropp skriker AAAAAAAJJjJJJJJJ !
Gårdagens pass med Henrik fick verkligen min kropp att vakna.
När jag gick och la mig igår gjorde det ont i hela kroppen både av trötthet och av träningsvärk .
Gissa om jag kommer ta det lugnt på gymmet idag :-)
En timma ska jag iallafall få ihop innan jag för åka hem med gott samvete.

Som jag skrev igår så håller jag på att lägga om kosten en aning .
Efter en dag så är det ren och skär katastrof !
Fick värsta brytet i går kväll och tryckte i mig choklad istället :-(
Tänker ge det ett par dagar till och funkar det inte, så kommer jag gå tillbax till lchf.
Som tur e får man dricka kaffe vilket sätt jag än väljer att äta på :-)
Idag blir det en stoooor kopp kaffe !

Kramen

I väntan på att få köra i gång ! (Igår)

Glömde starta klockan när vi började, så jag missade ca 20-30 minuter.

Trött !!!!!!!

Får snart möblera om i köksfönstret om molle ska få plats och för att slippa plocka upp grejerna från golvet efter hon har vänt sig :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards