Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Jenny - 22 januari 2014 17:44

Då har dagens andra träningspass avslutats.
Målet att nå åtta pass denna veckan närmar sig.... femte på tre dagar :-)
Första passet i dag var ett grymt pass med min pt Henrik på gymmet.
Tycker det gick ganska bra med tanke på vilken träningsvärk jag hade sen i går.
Andra passet blev en stund på löpbandet här hemma.

Någon roade sig med att fota när jag tränade :-)

Av Jenny - 22 januari 2014 07:46

God morgon svinkalla onsdag !
Grymt trött idag och det känns som om jag har ett helt grustag i ögonen.

Igår hade jag en plågsam huvudvärk som förföljde mig till och från hela dagen.
Hade verkligen inte tid med att vara risig igår....vi skulle ju fira vår 10 åring.
Och det gjorde vi.
Paket till frukosten, tårta och paket när farmor och farfar kom hit efter skolan.
Sen skickade vi iväg David till jobbet och började med maten som vi skulle bjuda mamma och Sanna på.
Efter det däckade jag en stund i soffan i förhoppning om att huvudvärken skulle ge med sig....och det gjorde den.
Den var en nöjd kille som gick och la sig i går.

Men innan allt firande i går, så var jag en sväng till gymmet.
Lyckades ganska bra med mitt pass med tanke på vilken träningsvärk jag har idag :-)
Och idag står det ett pass med min pt på schemat.
Tyvärr det sista :-(
Hur ska detta gå ?!?!
Annars stör det ganska mycket på agendan.....
Det ska planeras, betalas räkningar, sökas jobb och packas.

Kramen

Blev bara ett pass igår pga allt kalasande.

Tog den här bilden i går när jag väntade på Emil.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards