Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Jenny - 3 juni 2010 07:24

God morgon mina vänner !

Idag är det torsdag (redan) !

Efter som jag hade en sån sjuk löpningsabstinens igår så kunde jag inte hålla mig ifrån den :)

När jag kom hem från jobbet igår så kände jag mig så sjukt peppad att springa, så jag gav mig iväg trots värmen.

Men av någon anledning så glömde jag stretcha, så jag har väldigt stumma ben idag vilket jag kände av när jag satte mig på träningscykeln imorse.

Och dessutom så glömde jag tvätta av mig sminket igår.

Undra om detta är två tecken på att jag börjar bli gammal :) ?

 

Efter löpningen så väntade en god middag ocg en kall öl !

Barnen somnade som dom skulle ,så jag kunde lungt njuta av mina program på tv.

Välförtjänt !

 

Idag blir det ingen träning , mer än cyklingen som jag gjorde i morse.

Det får bli lite städning, bada barn, vattna mina nyplanterade blommor och mina små ynkliga syrenskott som jag stulit ärligt av svärföräldrarna :)

Men peppar peppar dom verkar ha tagit sig.

Konstigt nog finns det alltid någonting att göra (om man bara öppnar ögonen).

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny    

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards