Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Jenny - 4 juni 2010 12:25

Hej igen !

Nu har man blivit som en ny människa igen.

Med andra ord ....jag har fått i mig lunchen :)

NU är det bara dom sista arbetstimmarna kvar för veckan.

Ser uta att vara väldigt skönt väder ute (har inget fönster i mitt rum) men jag kunde inte låta bli att titta ut genom fönstret när jag åt lunch.

Kan nog inte hålla mig ifrån löpningen idag.

Man får väl passa på för snart kommer det väl en period med regn.

Ialla fall om man får tro vad som står på YR.NO

Där står det att det ska vara regn nästan hela nästa vecka.

Hoppas att det ändrar sig snart :)

 

Hade hoppats på en avi från schenker idag, men det verkar som om jag får vänta tills på måndag.

 

Ha en underbar eftermiddag !

 

Kramar Jenny   

Av Jenny - 4 juni 2010 08:26

God morgon mina vänner !

Är lite senare på jobbet idag....

För nu har det hänt !

Jag har försovit mig för andra gången i mitt 28 åriga liv !

Hela dagen blir förstörd när man försover sig.

Som tur va har jag världens underbaraste barn som förstod läget och gjorde precis som vad jag sa till dom.

40 minuter efter det att vi hade vaknat så var vi på dagis, och 1 timma och 15 minuter efter vi gick upp var jag på jobbet.

Ganska nöjd själv faktiskt :)

Nu hoppas jag att mitt stackars hjärta kan varva ner lite :)

 

Efter jobbet idag blir det lite löpning om det inte blir för varmt.

Sen blir det fredagsmys med lite grillning och grabbarna ska eventuellt på fotboll.

Så det blir väl lite tjejmys efter middagen   .

Det är inte fel det heller.

Sen åker David till jobbet .

Han ska jobba natt hela helgen !

 

Imorgon är det dax för fotbollsträning, nya tag när det gäller potträningen, mys med barnen.

 

Hoppas ni får en underbar fredag !

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards