Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Jenny - 17 juni 2010 08:05

God morgon mina vänner!

 

Det blev ingen löpning igår kväll !

Jag fick ta en tur till Skeneakuten istället med Emil.

Stackarn hade ramlat på dagis och slagit i armbågen .

Men röntgen visade ingenting som tur var.

 

Har sovit som en stock inatt med en snarkande Maja brevid mig   .

Kände mig väldigt pigg ända tills jag hade lämnat barnen.

Då var det som om tröttheten slog mig som ett bollträ i pannan.

Hoppas verkligen att det släpper snart för jag har en hel del att göra idag.

Tyvärr kantas denna dagen av ganska mycket irritation !

När man ber en kollega om hjälp och får till svar :

Nej jag vill inte hämta dom sakerna för jag vill inte köra någon annans bil !

Men hallå !!!!!

Hur kan man gå runt och säga att man fört vill ha förlängt sin anställning och sen har mage att neka när man får en uppgift ?!

Dagens j-la ungdomar !!!!!   .

 

Idag SKA jag hinna ut och springa !

Innan David ska på vägföreningsmöte.

Kul för honom :)

 

Nu får jag gasa på lite här så man får något gjort.

 

Ha en bra dag !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards