Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Jenny - 10 juni 2010 07:30

God morgon mina vänner !

Då var det redan torsdag igen.

Idag slutar lillasyster skolan.

Det var längesedan man fick gå på sommarlov, men vilken härlig tid !

 

Igår när jag kom hem från jobbet tvingade jag mig själv att bege mig ut för att springa trots att himlen fullständigt hade öppnat sig.

När jag hade tagit mig runt min lilla runda på 5 km så kände jag att jag hade kunnat springa lite till (ett bra tecken), men vid det laget var skona blytunga och min trekvarts byxor hade blivit långbyxor av allt regn.

Nästa vecka trappar jag upp till 7 km.

Jag har mitt mål att inom kort kunna springa 1,5 mil.

Någon som är sugen på att följa med ? :)

Tittade som vanligt på Biggest Loser när barnen hade lagt sig igår.

Och jag blev sjukt inspirerad när jag såg hur deltagarna som tidigare varit väldigt överviktiga efter 17 veckors träning sprang ett maraton.

Imponerande !!!!!

 

Idag blir det badning av mina små lortgrisar !

Kanske man kan få till en liten powerwalk oxå.....

Önskar ibland att jag hade ett mer rörligt arbete så att när man kommer hem på kvällen så har man redan avklarat alla sina steg (minst 10000).

Men nu har jag inte det utan är en kontorsråtta :)

Man får ha sina små knep.

I värtsa fall får man stå och gå på stället om det krisar ordentligt :)

Det är inte så värst motiverande att ge sig ut när barnen har somnat ocg regnet bara vräker ner.

Jag vill ha ljumma kvällar och mycket sol !

Helst skulle jag vilja bli av med mina lovehandels så att jag kan gå/springa i bara sportbhn och samtidigt få lite färg på kroppen, men nu är det ju en bit dit.

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Mormor vi hörs ikväll   

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards