Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Jenny - 16 juni 2010 08:00

God morgon mina vänner!

 

Vilken start på dagen :)

När jag väckte Maja imorse så möttes jag av ett stooort leende.

Kan man börja dagen bättre ?

Tror inte det !

Jo lite bättre än då blev det näe jag fick en stoor kram av båda barnen imorse och dom säger "mamma jag älskar dig " !   

Finns det något som är bättre än att vara älskad som mamma ?!

NEJ !

Detta lever jag på hela dagen :)

 

Och som grädde på moset så ville Maja inte ha blöja på sig när hon skulle åka till dagis .

Det ska bli väldigt spännade att höra resultatet av detta.

Det kanske går bättre på dagis än hemma, vem vet ?

 

Idag när jag kommer hem från jobbet så är det äntligen dax för löpning med dom nya skorna och min nya löparbyxor som jag hittade på Ullared i måndags.

Gott ska det bli !

 

Jag och min familj fick ju ett ryck när jag kom hem i måndags, så vi åkte till Ullared.

Det blev väldigt lyckat !

Barnen var hur snälla som helst och det var lagom med folk.

Vi fyndade mycket till barnen och lite till oss själva.

David trilskades med att köra småvägarna dit vilket resulterad i att när vi kom i kyrkekurvan i Sätila på väg och köpa mat innan vi skulle hem så spydde Maja.

Stackars liten !   

Men hon piggnade till snabbt när hon fick komma hem och prova sina nya kläder.

 

Igår hade vibesök på förmiddagen.

Christer och Annika kom förbi och vi fikade lite nybakad rabarberpaj ute på altanen.

Mysigt värre !

 

Hoppas ni får en underbar dag i solen !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards