Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Jenny - 30 juni 2010 12:50

Hej mina vänner !

Är lite seg med att skriva idag.

Efter tre usla nätter så börjar jag bli en aning trött.

Inatt låg jag , Maja och Ronja och kurade i sängen när åskan gick.

Jätte mysigt !

Saknar dock min store kille, som är på "semester" hos farmor i Varberg.

Inget vidare semester väder idag, men det ändrar sig snart igen.

Idag när jag kommer hem ska jag ut och gå och bara rensa mitt huvud från alla tankar som inte behöver finnas där, och sen ska jag roa mig med att frosta av en full frys.

Nästa gång ska jag satsa på att göra det innan jag handlar :)

 

Igår var jag , Maja och David och skulle hitta en klänning som jag ska ha på bröllopet på lördag.

Men icke då !

Hur kan man skriva långklänning på inbjudningskortet ?!

Vilket är viktigast: att alla tjejer har på sig långklänningar eller att alla verkligen kommer ?!

Blir så frustrerad !

 

Idag är det månadsavslut på jobbet vilket betyder...rensa, rensa och åter rensa !

Sen får jag åka hem :)

 

Ha en bra eftremiddag !

 

Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards