Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Jenny - 11 juni 2010 20:13

Hej svejs !

 

Sprang 7 minuter snabbare idag än i förrgår :)

Heja mig !

När jag precis hade kommit hem från rundan så kom Myran körandes på vägen.

Trevlig överraskning :)

Hon stannade på middag....klart när det vankades grillat.

Nu är jag lagom seg efter en drink och ett glas vin.

Det kanske ligger något idet dom säger att man ska dricka vatten efter löpning och inget annat :)

Kanske ska testa det nästa gång.

Nu ska jag få Maja i säng , så ska jag lägga mig i sängen med min bok (som jag hållt på med i flera månader nu) och lite vin och choklad.

Det är bra för själen.

Upp tidigt imån efter som david ska jobba hela dagen.

 

 

Morgonmys !

Mina sötnosar   

 

Hoppas ni får en fortsatt mysig kväll !

 

Kramar Jenny & Maja :)  

Av Jenny - 11 juni 2010 15:39

Hej igen !

 

Nu har jga äntligen beställt vår nya ytterdörr.

Tyvärr så blir leveranstiden ganska lång efter som det är semester m.m

Ca 10 veckor trodde dom att det skulle ta.

Men den som väntar på något gott väntar aldig för länge eller ?

Helst hade jag ju velat ha den innan vi börjar renovera, men man kan inte få allt :)

 

Nu är det bara 20 minuter kvar tills man får åka hem.

I eftermiddag har jag jobbat som en tok för att hinna färdigt.

Längtar faktiskt tills jag kommer hem och kan bege mig ut på en runda.

Börjar nästan bli ororlig för mig själv :)

 

Hoppas ni får en härlig kväll utan en massa fotboll :)

 

P.s mormor, glöm inte Emils fotbollsträning imorgon !

Han väntar på att ni ska komma och kolla .

 

Kramar Jenny   

 

Av Jenny - 11 juni 2010 07:37

God morgon mina vänner !

Idag är det dagen D för alla fotbollsälskare.

För min del betyder detta mycket träning dom närmsta fyra veckorna :)

Hade Sverige varit med så kanske jag hade kunnat ta mig igenom någon halvlek , men inte nu.

Men det bästa med den här dagen är att det är FREDAG !!!

Och en liten bonus.....jag har gått ner nästan ett kg denna veckan.

Undrar hur mycket det är  fitfloppens förtjänst ?

Kanske inte något eller alltihop .

 

Imån är det dax för Emils fotbollsträning igen.

Och som det ser ut nu så kommer det bli regn :(

Sen borde jag städa, men det är ju inte så himla roligt.

David ska jobba 12 timmarspass hela helgen så honom ser man ju inte så mycket av.

¨På söndag verkar det bli bättre väder så då får man pallra sig ut.

 

Efter jobbet idag blir det en ny löparrunda, förhoppningsvis utan regn.

Sen blir det fredagsmys, med en fredagsdrink och god mat !

Ialla fall jag och Maja ska ha fredagsmys , för grabbarna ska väl kolla på fotboll :)

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards