Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Jenny - 23 juni 2010 14:05

Hej igen !

 

Igår skulle jag och barna gå till lekplatsen och eftersom det inte skulle bli någon racer promenad så tänkte jag att det inte skulle bli några problem att gå med mina fitflopps.

Men aj aj aj !

Jag som på sin höjd trodde jag skulle få ont mellan tårna !

Men nä !

Jag har sjukt ont i rumpan !!!

Så nu är det bevisat att dom ger grym träning för lår och rumpa :)

 

Ha en bra eftermiddag !

 

Kramar jenny

Av Jenny - 23 juni 2010 08:16

God morgon mina vänner !

Idag är det onsdag och bara en och en halv arbetsdag kvar....

Det är mycket som ska göras innan midsommarafton.

Ig¨år klippte jag gräset, trimmade lite och fensade ogräs.

Fullt upp och fint ska det bli när det är klart.

 

Idag ska jag åka direkt från jobbet och storhandla.

Och imån är det halvdag och då blir det lite städning och blomsterplockning på eftermiddagen.

Fredag blir det dans kring stången med goda vänner och massa god mat och dryck !

Midsommardagen bär det av till Varberg för att fira svärföräldrarnas bröllopsdag.

 

I måndags var det sommarfest på dagis och avtackning av 6-åringarna.

Varje barn som slutar fick en liten tavla med en personlig "dikt".

Jag ska villigt erkänna av det var tur att jag hade mina solglasögon på mig för det kom lite tårar.

Det är tur att jag har Maja kvar på dagis :)

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards