Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Jenny - 9 juni 2010 08:35

God morgon mina vänner !

Efter en mycket lång och intensiv dag på Liseberg i går så var både föräldrar och barn trötta när vi kom hem.

Maja gav upp redan i bilen på vägen hem.

Men jag tror att alla var nöjda med dagen trots lite regn.

Det va kul att vi dessutom lyckades lura med Sanna !

 

Tycker att jag sovit som en stock inatt , men endå är jag helt slut.

Det är väl efterdyningarna från igår :)

 

Efter som jag välkomnades till jobbet med besked om promblem så kommer det förmodligen bli en hel del jobb idag.

Efter jobbet blir det en liten löprunda.

Har lagt upp en ny runda som jag tyckte var längde än den förra, men det visade sig att det bara skillde ett par meter :)

Men den innehåller ialla fall fler jobbiga backar.

Får göra ännu en ny för att öka längden lite.

David pratade igår om att han skulle ut och sprinag elljusbanan idag, men det åter står att se ! :)

 

Hoppas ni får en bra dag trots regnet !

 

Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards