Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Jenny - 6 juni 2010 08:14

God morgon mina vänner !

Hoppas jag lyckas bättre idag med mitt skrivande.

Igår när jag skrev så dog datorn när jag nästan va färdigt och jag vet fortfarande inte ifall det ska skrev blev sparat.

Så om jag upprepar mig idag så vet ni varför.

 

  

 

Detta är min nya Fitflopp som jag fått av mamma.

Med hjälp av dessa kan man få fastare lår och rumpa :)

Detta vetyder att jag skulle behöva gå ett helt maraton om min rumpa ska bli fast :)

 

Idag består schemat av mycke tvätt !

Efter gårdagens potträning så gick det åt ett par trosor, eller rättare sagt alla  ca 15 paren.

Men ett framsteg va ju att hon nästan fyllde pottan det första hon gjorde på morgonen.

 

  

 

Detta är min stora kille strax innan han skulle på utflykt med dagis till Strömma i tisdags.

Såååå förväntansfull !

 

 

Här är Maja på lekplatsen vid brandstationsområdet.

I tisdags eftermiddag gick jag och barnen en promenad dit.

Det var väldigt uppskattat av båda barnen.

 

Nu är det duschen som gäller innan vi får ta oss ut i det fina vädret och rensa ogräs.

När man gått ett varv så är det dax att börja om :)

 

Hoppas ni får en bra dag !

 

Kramar Jenny  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards