Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Jenny - 5 maj 2011 19:16

Nu har jag äntligen sjunkit ner i soffan för att kolla på finalen av amerikanska biggest loser .När jag kom hem så stod det en tallrik med kalvdans och väntade på mig :-)Är så trött.... hade tänkt börja städa i dag efter som vi ska ja gäster i helgen , men det får vänta .Ha en bra kväll mina vänner!Kramar Jenny

Av Jenny - 5 maj 2011 12:21

I går köpte vi färgen till huset och idag har David börjat måla.Men pga det osäkra vädret så kan vi inte måla mer ä. Det som är skyddat under altantaket idag.Hoppas att det blir kanon väder till helgen så det blir mycket gjort.Idag har jag tvingat mig själv till träningsfri dag!Känner redan hur det suger i träningstarmen :-)Skulle behöva få ur lite agressioner som jag har emot den svenska sjuk ården just nu !Skänker en tanke till cg som ligger inne och bara väntar på ett besked ...Nu har jag ätit lunh bestående av fläskpannkaka från i går, men den va lika god idag :-)Tyvärr medföljde matkoman .Hoppas på att jag snart blir piggare så jag kan ta mig igenom eftermiddagen.Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards