Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Jenny - 29 maj 2011 18:55

Har precis ätit middag med min lilla familj.

Tagit ett glas vin för att slappna av och för att låta helgens alla intryck att sjunka in.

Sov hos mamma inatt.... och det kändes konstigt.

Konstigt att hela familjen inte var samlad.

Konstigt att inte höra allt tjo och tjim som brukar vara när alla är samlade.

Istället var det jag , Sanna och mamma som satt och åt morsdagfrukost innan vi skulle till sjukhuset.

Det stämde inte riktig....

När vi väl kom till sjukhuset kändes det fruktansvärt jobbigt.

Jobbigt att se en person som förr varit aktiv och fullt frisk bara ligga där i sin säng och på något sätt bara vänta.

Vad han väntar på vet jag inte riktig.

Kanske väntar på att bli frisk, kanske på att det ska ta slut.....

Denna väntan är hemsk vilket det än är han väntar på.

Det gör så otroligt ont att se alla så ledsna !

Detta skulle ju blir en bra sommar med många planer m.m

Men nu vänds allt upp och ner....

Det sved i mitt hjärta och det gjorde mig enormt upprörd när jag i morse läste en ertikel i GT om betygen på vårdcentralerna i närheten.

Och det visade sig att Rävlanda vårdcentral som precis missat långt gången cancer var prickfria och väldigt omtyckta !!!   

Jävla idioter !!!!

Och akuten i Borås ligger inte långt därefter på "hatlistan "...

Dom som tog förgivet att dom mörka skuggorna på röntgenbilderna bara var en inflammation !!

Det jävligaste är att hur mycket man än anmäler eller klagar så rör det inte dom i ryggen.

Dom sover lika gott om natten som innan.

Katastrof !!!!

Vill så gärna gå vidare med detta, men vet inte hur eller var jag ska börja...

Dom ska inte komma undan med detta !

Önskar det vore sista gången dom begick detta misstag !

Älskar min mamma och lillasyster allt för mycket för att klara av att se dom så påverkade och ledsna av detta   .

 

Nu ska jag sjunka ner i soffan och försöka hitta energi till att orka med två arbetsdagar till kommande vecka.... det kommer bli en verklig utmaning...

 

Kramar Jenny 

Av Jenny - 29 maj 2011 10:05

Morsdag..... känns lite konstigt att äta morsdag frukost utan mina barn.Istället får jag fira min mamma med att ha frukosten framdukad tills hon kom upp.När jag la mig i går kväll tänkte jag att imån ska jag sova länge.Eller hur !!!Sju vaknade jag, men tvingade mig själv att ligga kvar till nio :-)Idag är det inte bara morsdag.Idag är det även 14 år sedan jag träffade mannen i mitt liv 29/5 1997 Tänk va åren går !Nästa år blir riktigt roligt.Vi har då varit tillsammans i 15 år, gifta i 5 år, jag fyller 30 och David fyller 35 !Snacka om att fira allt på en gång :-)Önskar alla mammor en underbar dag !!!Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards