Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Jenny - 8 maj 2011 18:54

Nu har jag landat i soffan en krävande dag.Började dagen med en mysig frukost med familjen som följdes av tre timmars målning innan det bar i väg till Boråslasarett för att hälsa på cg.Hemskt att se en person i sina bästa år vara så likgiltig och kanske lite uppgiven för stunden .Hoppas verkligen att det läser sig snart!!!Både mina och många med mig skänker sina varmaste tankar till c-g o h hans närmsta <3Nu har maja somnat och Emil är ute och kör ett sista varv me fyris.Själv sitter jag och slappnar av i soffan med ett glas vin.Kramar jenny.

Av Jenny - 8 maj 2011 18:54

Nu har jag landat i soffan en krävande dag.Började dagen med en mysig frukost med familjen som följdes av tre timmars målning innan det bar i väg till Boråslasarett för att hälsa på cg.Hemskt att se en person i sina bästa år vara så likgiltig och kanske lite uppgiven för stunden .Hoppas verkligen att det läser sig snart!!!Både mina och många med mig skänker sina varmaste tankar till c-g o h hans närmsta <3Nu har maja somnat och Emil är ute och kör ett sista varv me fyris.Själv sitter jag och slappnar av i soffan med ett glas vin.Kramar jenny.

Av Jenny - 8 maj 2011 08:41

Vilken underbar morgon !Solen skiner alla är på bra humör trots att vi var uppe sent i går.Det var en väldigt lyckad kväll i går när familjen Olsson/Larsen var här .Nu ska vi snart upp på stegen och måla ett par timmar innan jag åker med mamma och Sanna till Boråslasarett för att hälsa på C-G.Ha en bra dag mina vänner oh ta hand om varandra!Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards