Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Jenny - 13 maj 2011 19:11

                


Hoppas ni får en mysig fredagskväll !!!!

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 13 maj 2011 18:59

Nu har jag äntligen fått tummen ur och tömt kameran på bilder :-)

 

      Bilder från förra lördagen när familjen Olsson/Larsen var här !

 

                  Blandade bilder på fina familjen och våra närmsta grannar :-)

Av Jenny - 13 maj 2011 12:30

Jaha då va det roliga över igen (lunchen).Och det blev inget lyxigt idag heller :-)Funderar på vad jag och barnen ska laga för gott ikväll ...Några förslag ????Nu hoppas jag att eftermiddagen går fort så jag kan åka och hämta hem barnen och starta fredagsmyset.Imorgon blir det löpning, fotbollsträning, träsklippning och ev gäster på kvällen.Och sen finns det ju alltid lite små saker som man inte hinner med på veckodagarna.Bara tre timmar och tjugo minuter tills det blir helg :-)Kramar Jenny

Av Jenny - 13 maj 2011 05:38

Äntligen är deg fredag , jag är nytränad, frukosten har landat i magen och det ligger en helt orörd dag framför oss !Nu börjar ni väl nästan tro att jag har gått och blivit religiös, men det har jag inte.Jag har bara vaknat på rätt sida med en underbar känsla i kroppen.Håller tummarna för att resterande av helgen blir lika bra :-)Nä nu hinner jag inte skriva mera.... tänderna ska borstas, väskan ska packas, sminket ska på plats !!Ha dn underbar dag mina vänner !!!!!Kramar Jenny <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards