Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Jenny - 12 maj 2011 19:51

Jag har varit på utvecklingssamtal på dagis.Och jag var otroligt glad och stolt när jag åkte hem .-)Fröken hade bara positiva saker att säga om min lilla tjej.Inte för att jag hade väntat mig något annat.Jag har kort och gott två underbara barn och det gör ju inte saken sämre när andra tycker det oxå :-)Nu ligger jag och lyssnar på när David liggt i vår säng och läser saga för Maja.Kramar Jenny

Av Jenny - 12 maj 2011 12:23

Fick mig ett gott skratt i går när vi fick en andra elräkning på två dagar.Det stod ett helt annat namn på den, men adressen stämde.När David ringde Fortum för att höra vad som gått snett så får han svaret att någon har sagt upp vårt elabonnemang och han som stog på den nya fakturan ska ha flyttat in den 11/4.Och som om inte det vore nog så är det hans mamma som har fixat hans ena tal !Hur kan man avsluta någons elabonnemang ???!Snart kan man väl få in på banken och plocka ut varandras pengar oxå , men där känner jag mig ganska lugn med tanke på att det inte finns så mycket att hämta från mina konton :-)Nu har lunchen landat i magen , men dg va ingen vidare lyx mat idag.Jag får hålla mig tills på lördag när hela familjen är samlad.....då kan vi lyxa till det !Vill ju inte förstöra min viktnedgång det första jag gör :-)Kramar Jenny

Av Jenny - 12 maj 2011 07:34

Åh vilket underbart regn det kom igår !Tyvärr kom det ganska ordentligt med åska oxå vilket fick min lilla Maja att sitta och skaka som ett asplöv.Tvingade mig själv att ge mig ut och springa en runda i går , men eftersom vi fick sovmorgon till nio så kom jag inte ur för ens vid elva och då hade det redan hunnit bli sjukt varmt.Fick nog min sämsta tid igår dela pga värmen men sen oxå pga av en enorm benhinneinflammation!Hoppas det ger med sig snart ....Nu är det dax att dra i gång denna arbetsdagen !Oj det höll jag på att glömma..... jag har äntligen börjat gå ner i vikt igen :-) nästan två kilo sen i måndags !!!!!Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards