Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Jenny - 20 maj 2011 15:37

Äntligen är snart denna arbetsveckan över. Och det känns extra skönt att jag har lyckats röja undan allt innan jag går hem.Nu ska jag hem och bara slappa med familjen och äta en klassisk fredagstaco :-)Skulle gärna vilja ge mig ut en runda, men det är ju fredag :-)Löpningen får vänta tills imån och då bli längre. Inga större projekt i helgen mer än att köra Emil fram och tillbax till träning och kalas imån men söndag ska bli lugn.Hoppas ni får en bra fredagskväll !!Kramar jenny

Av Jenny - 20 maj 2011 07:19

God morgon mina solstrålar !Jag har bara en fråga :Hur skönt är det att starta dagen med att sätta sig på en nyavtorkad, blöt och kall dassring ??!Fy !!Då börjar snart helgen igen och denna helgen blir det tyvärr ingen målning eftersom det tydligenvar väldigt jobbigt för butiken att beställa hem vår färg.Men imorgon är det fotbollsträning och kalas för Emils del.Lite städning kanske vore på sin plats oxå :-)David jobbar hela helgen så det blir ingen löpning innan senare på eftermiddagen i mån.På måndag börjar uppladdningen inför tappavarvet nästa lördag!Ha en bra dag i solen !Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards