Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Jenny - 24 maj 2011 20:20

Har varit hos mamma en sväng och hämtat ljus som hon hade köpt till mig.

Och nu skulle jag igentligen varit ute och gått, men så som det blåser så får det bli soffläge istället :-)

Jag får lägga mig och vila inför storhandligen i mån.

 

Kramar Jenny

Av Jenny - 24 maj 2011 15:06

Varför kan inte vädret bestämma sig ??Det är ju så trist att ena stunden ha klarblå himmel och helt plötsligt spöregnar det.Men att lyssna på dansbandskanalen kan ju lätta upp lite i alla fall :-)Nu vill jag bara hem !Hade en tanke att jag skulle frosta av frysen i dag innan jag fyller den med en massa mat imån :-)Men jag tror jag ångrat mig.Har inte alls den energin längre.Försökte piggna till lite med varm choklad förut, men jag tror jag blir fetare än piggare av det :-)Nu är det dax att göra en slutspurt dom sista 45 mimutrarna innan det är dax att åka hem och vara ledig en dag.Men som vanligt har jag alldeles för mycket inbokat på den lediga dagen !Typiskt mig..... Ja en aning !!Ha en bra kväll !!Kram Jenny

Av Jenny - 24 maj 2011 06:59

God morgon !Idag var det segt att gå upp.Det är så mycket lättare att gå upp på morgonenr solen skiner.Igår blev det ingen löpning ihop med David :-(Vi fick ingen barnvakt, så vi fick springa i skift.Men det var nye sedan det var så trögt att springa och ändå hade jag bra musik i lurarna :-)Om det är hyfsat väder i kväll så tänkte jag ta mig en promenad.Nu börjat det närma sig operationen och jag håller tummarna så att dom vitnar för att allt ska gå bra !Kramar jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards