Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Jenny - 10 maj 2011 19:48

Nu har jag äntligen landat i soffan !I dag har jag stått på en svajig stege o h målat .... och när jag stog högst upp så började Maja skrika som en stucken gris .Då hade hon fastnat med håret i taggtråden !Tittar som vanligt på bigget loser och kände precis hus motiverad jag själv känner mig.I mån blir det veckans första löparrunda.Har hittat dn ny löparapp som jag ska testa :-)Kramar Jenny

Av Jenny - 10 maj 2011 07:00

Ännu en dag med maraton underbar sol !Har gått upp tidigare än vanligt nu i två dagar för att träna innan frukost .Vet inte om detr inbillning eller om det faktiskt är så att man blir piggare av att starta dagen på det sättet??Det funkar på mig iallafall och det är ju snönt det :-)Idag jobbar jag halvdag..... hade varit skönt om det nu vore så att jag bara skulle åka hem och lägga mig i solen, men så är det ju inte .Jag ska på en läkarkontroll m.mHoppas att jag har lika snälla barn som i går så jag hinner måla lite i kväll igen.Det ryktas ju om regn i mån så då kanske det inte blir så mycket gjort.Håller gummRna för att c-g ska få komma hem idag !!!Kramar Jenny

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards