Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Jenny - 22 maj 2011 16:16

Vilken dag detta har varit !Sanna har varit här ett par timmar och lekt med barnen medans jag har målat.Lunchen idag bestod av rabarberpaj och glass :-)Kanske inte den ultimata lunchen , men det va gott !Nu sitter jag på altanen och dricker en kall öl, för det är jag värd efter de här dage .Barnen har bankat och slamrat i snickarboa .Imorgon börjar uppladdningen inför tappavarvet på lördag.David har fixat barnvakt så vi ska ut och springa i hop imån och på onsdag :-)Trodde aldrig att vi skulle behöva "bråka" om träningstider eller för den delen springa ihop!!POm en vecka firar vi att vi har varit tillsammans i 14 år genom att på lördag gå en mil tillsammans .Barnen ska vara hos sin farmor och farfar medans vi går.Men veckan som kommer kommer oxå bli ganska jobbig.....På torsdag ska C-G operera bort en tumör i tarmen.Detta berör inte bara honom utan oxå alla i hans närhet. Vi är många som denna veckan kommer tänka enormt mycket på honom och den närmsta familjen.Även om han inte är min biologiska pappa så känner jag enormt mycket för honom och det gör ont i mitt hjärta att se honom må så dåligt !Kramar Jenny

Av Jenny - 22 maj 2011 09:08

God morgon !

Nu är frukosten intagen, kameran och mobilen tömd på bilder.

Snart ska vi göra oss klara för att gå ut.

Hoppas att barnen håller sig lugna och leker bra så jag kan få målat något idag.

Det pratas om regn i eftermiddag så några brädor kanske man kan få gjort.


                            Hoppas ni får en skön söndag !


Kramar Jenny   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards