Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Jenny - 21 maj 2011 08:07

God morgon världen !!!

Nu är äntligen underbara lördag här igen :-)

Har precis ätit en lugnt frukost med mina barn.

Sitter just och undrar ifall solen ska orka ta sig igenom molnen...

Som jag sagt tidigare så är det fullt upp idag.

Fotbollsträning, köpa present till barnkalas, hämta mer färg, köra Emil till barnkalaset, städa och springa ett varv.

Sen ska jag slappa med min familj   

Ikväll blir det grillat :-)

Imorgon vill jag ha lagom fint väder.

Uppehåll , växlande molnighet och ca 20 grader.....lagom målar väder !

Så om det är någon som söker mig i mån så vet ni var jag finns :-)

Men varför skuille nån söka mig ????

I går när jag kom hem efter jobbet så gick hela familjen ner till den "lokala lanthandeln" :-) och köpte lite goda ostar till mig och barnen.

Både Maja och Emil är som tokiga i den brieosten som dom har där.

Hade gärna velat gå ner idag oxå, för det är en massa nya grejer, producenter av honung, hudkräm, smycken m.m

Emil han inte mer än ner till butiken i går så hittade han Felix.

Det är så kul att dom har funnit varandra.

Att det finns en kompis på lite närmre håll.

Hoppas bara att Maja och Felix lillasyster kan finna varandra oxå.

Maja och jag fick följa med in i deras fårahage och klappa dom väldigt kärvänliga fåren och dom söta små baggarna :-)

Givetvis hade jag inte med mig kameran !!!

Nu ropar duschen på mig.......

 

Ha en bra dag mina vänner !

Ta hand om varandra   

 

Kramar Jenny

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards