Jenny Gustafsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Jenny - 19 februari 2013 07:52

God morgon tisdag !
Råkade fastna lite för länge framför tvn igår kväll , så idag är ögonlocken lite tunga.
Idag blev det turkiskyoghurt och min hemlagade müsli till frukost.
Givetvis lite kaffe oxå så att man piggnar till.

Maja är segare än vanligt och det är ett ständigt tjat för att få henne att äta upp, klä på sig m.m
Har precis förhört Emil på läsläxan och det är en fröjd att lyssna på honom :-)
Om en stund blir det lämning av barn och en sväng till gymmet medans David ändå sover.

Idag skickar vi ett stort GRATTIS till mitt kusinbarn Freja som idag fyller 1 år !!
Hurra hurra hurra hurra ?

Kramen

Av Jenny - 18 februari 2013 17:47

Blir lite måndags lyx till middag för mig idag.
Mesans barnen äter rester av den hemlagade piazzan från igår , så provar jag lchf plättar med lite grädde och smält mörkchoklad.
Mumsigt :-)

Av Jenny - 18 februari 2013 16:45

Då var dagens tränings pass klart !
Idag provade jag min nya MRL dvd och den var grym :-)
Ska bli kul att se hur det känns i kroppen imån.
Imån blir det morgonträning på gymmet och då bara kondition.
Nån som ska haka på ???

Kramen

Av Jenny - 18 februari 2013 07:39

Då är lovet över och vardagen är tillbax igen.
Konstigt nog var det inte så svårt att få upp Emil ut sängen .
Han längtar tillbax till alla kompisarna :-)

Det är en grå och dimmig måndagsmorgon.
Dagen kommer bestå av träning , städning och vila.
Blir alltid sliten efter en vecka med lite senare kvällar orolig nattsömn och fullfart på dagarna .
Kanske är det åldern ? :-)

Ha en fin dag <3

Kramen

Av Jenny - 17 februari 2013 19:16

Det har varit en riktig slö och mys söndag.
Åkte hem från Varberg så att vi var hemma lagom till skidorna på tv.
Ätit hemma lagad pizza till middag med ett glas rött till.
Nu väntar vi på så ska det låta, lägga barnen och sen blir det Johan Falk på fyran.
I morgon är det tillbax till vardagen igen med en massa träning :-)

Puss och kram <3

Av Jenny - 16 februari 2013 16:29

Har tyvärr inte hunnit blogga innan nu.
Började dagen med att ligga i sängen och lyssna på "ring så spelar vi"
med hjärtat mitt i nästan två timmar.
Det är livet på en pinne!
Man får ta till vara på dom tillfällena.
Sen drog vi till Varberg och till svärföräldrarnas stuga.
En promenad på stranden, en sväng in till stan och givetvis en massa skidor på tv.

Hoppas ni får en fin kväll <3

Kramen

Av Jenny - 15 februari 2013 22:25

Oj vilken dag jag har haft !
Sovmorgon ,skönsång från familjen ...
Efter en massa städning m.m kom Davids bror med familj.
Vi grillade laxpaket...hur gott är inte det då :-) ?
Nu har vi plockat undan och satt oss i soffan med ett glas vin och ska titta på finalen av på spåret .

Vill passa på att tacka för alla värmande gratulationer <3

Kramar

Av Jenny - 15 februari 2013 09:18

God morgon härliga fredag !
Fick en underbart och väldigt uppskattat väckning av familjen.
Skönsång :-)
Den sången lever jag på hela dagen.
Nu ligger jag under mitt varma täcke och väntar på att frukosten ska bli klar :-)
Efter frukosten är det mycket som ska göras innan kvällen ....
Har till och med ställt in dagens spinning :-)

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards