Jenny Gustafsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Jenny - 18 mars 2013 07:30

Det har äntligen börjat gå åt rätt håll !
-0.5 kg ner och måttet på midjan stod stilla .
Men ett annat positivt resultat är ju det jag skrev om igår.
Jag har fått en betydligt starkare kropp.

Nu blir det frukost !
Kramen

Av Jenny - 17 mars 2013 21:32

Följ mig gärna på instagram :-)
Kramen

Av Jenny - 17 mars 2013 18:50

Söndagskväll och tid för mys i soffan .
I eftermiddags lovade jag grannbarnen att komma upp och leka lagom till David skulle komma hem från jobbet .
Själv smet jag in till mitt lilla hemmagym och tränade en timma :-)

40 minuter på bandet där det bl.a blev tabata intervaller och sen 20 minuter styrka.
Det är en underbar känsla när man märker att all tid på gymmet har gjort nytta.
Vikterna som jag har hemma börjat bli för lätta :-)
Men imån är det tillbax på gymmet igen !

Hoppas ni får en skön kväll, för det ska jag ha :-)

Kramen

Av Jenny - 17 mars 2013 07:47

Efter gårdagens härliga känsla efter att ha gjort en löprunda i vårsolen , så är det verkligen ner som en pannkaka idag.
Snö ?!?!
Vem har bett om det nu ?
Inte jag i alla fall.
Jag som hade tänkt ge mig ut och springa idag med.
Men nä !
Kanske en stund på bandet här hemma när David kommit hem.
Men först .....kaffe, simskola, fika hos mamma och fotbollsträning .
Lika bra att köra igång direkt .

Kramen

Av Jenny - 16 mars 2013 18:40

Emils banankaka som han gjorde imorse blev hur god som helst.
Nackdelen var att maja oxå ville baka något.
Så det var bara att dra igång syltmuffinsbakning .
Som pricken över i.....så kom mormor och moster och smakade på allt det goda, men då hade Emil redan smitit iväg hem till sin tjej :-)
Jag och maja sprang / cyklade och hämtade honom på eftermiddagen .
Det var underbart väder att springa i !
Det får nog bli en favorit i repris imån :-)

Kvällens middag blev pannbiff med bacon i.
Nu väntar vi på Fångarna på fortet ....

Kramen

Av Jenny - 16 mars 2013 08:50

God morgon lördag !
Sitter och njuter av mitt kaffe i lugn och ro medans Emil är i köket och bakar en banankaka.
Lugn och ro kanske var att överdriva :-)
När barnen fyllde år så fick dom varsin kok/bakbok av gamla moster Prussi.
Och idag ska dom användas flitigt.
Det var meningen att dom skulle bjuda mormor och moster på fika, men dom är tyvärr inte hemma.

Jag återkommer med resultatet :-)

Kramen

Av Jenny - 15 mars 2013 18:57

Fredagsmys blev tjejmys och killmys.
Hux flux blev det hockey på stora tvn , så jag och maja blev förpassade in i Emils rum för att kolla på kvällens Bolibompa .
Dock missar vi gladiatorerna, men Frölunda kanske ligger under så pass mycket klockan åtta att vi får ta över stora tvn :-)
Med ett glas saft och ett glas vin så har vi tjejer det ganska mysigt <3

Kramen

Av Jenny - 15 mars 2013 07:37

Äntligen fredag igen och solen skiner :-)
Idag ska här städas från golv till tak.
Trött på allt damm jag ser så fort solen kommer fram.

Idag fyller världens bästa svärfar år !!!
Grattis till dig <3

Nu blir det frukost och sen ska Emil till skolan.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards