Jenny Gustafsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Jenny - 8 mars 2013 07:31

Välkommen underbara fredag !!
Äntligen fredag igen och solen skiner.
Tyvärr ser det ut att vara väldigt kallt ute.
Idag är det mycket som ska fixas innan fredagsmyset kan starta.
Ska till mamma och hjälpa henne lite, städa vårt hus och Emil ska på disco.
Bara att dra igång!

Startar dagen med gofrukost :-)

Kramen

Av Jenny - 7 mars 2013 07:48

Den här dagen kan bara bli bättre....
Sovit dåligt, en sprängande huvudvärk och som pricken över i....det är dax att gå till arbetsförmedlingen.
Två och en halv månad har gått sjukt fort.

I eftermiddag ska det storhandlas med båda barnen, huset ska städas och.....nä ingen träning idag :-)
Men först frukost och en stor kopp med kaffe!

Kramen

Av Jenny - 6 mars 2013 19:27

Finns det nåt godare än att ta en varm och lång dusch efter ett hårt träningspass ?
Ikväll testade jag stationsträning....
Det var tuffare än vad jag trodde :-)
Nu blir det en god smoothie med blåbär, grädde, kokosfett och mjölk.

Tidigare idag va jag och maja och köpte lite nya blommor.


Ha en mysig kväll !
Kramen

Av Jenny - 6 mars 2013 07:52

God morgon onsdag !
Idag skulle jag fått träningssällskap, men nu på morgonen lämnade hon återbud pga sjukdom.
Hoppas du kryar på dig <3
Känns lite som tur i oturen....
Jag har en jävulsk träningsvärk och huvudvärken är tillbax.
Tar tillfället i akt och vilar mig i form till kvällens stationsträningspass.
Efter kvällens pass har jag klarat fyra pass på tre dagar :-)
Ganska nöjd faktiskt...hoppas bara att veckans resultat på vågen blir lika bra.

Nu ska snart maja till dagis och sen blir det kaffe och läxläsning med Emil .

Ha en fin dag !
Kramen

Av Jenny - 5 mars 2013 20:19

Då är dagens andra pass avklarat.
Det blev MRL .
Min kropp skriker efter vila ....okej då...vila tills imån förmiddag får det bli :-)
Nu blir det två kokta ägg ,lite majonnäs och en massa vatten.
Och givetvis en stund i soffan :-)

Kramen

Av Jenny - 5 mars 2013 10:56

Ett pass på bandet för att mjuka upp kroppen lite sen igår .

Av Jenny - 5 mars 2013 07:35

Aj aj aj vilken träningsvärk jag har idag.
Igår körde jag första trxpasset för iår och när jag kom hem så var mina lår som stockar och armarna skakade som asplöv :-)
Idag blir det kondition på gymmet och ikväll blir det MRL .
Det finns inga genvägar ....eller ?!? :-)

Igår hade jag ett väldigt bra och peppande samtal med en fin vän.
Tack snälla du <3

Kramen

Av Jenny - 4 mars 2013 07:42

God morgon måndag !
Veckans resultat på vågen blev som väntat....
+0.5 kg
Men det vet jag ju vad det beror på och nu tar jag nya tag .
Veckans träningspass är inbokade, så det finns inga ursäkter.

Eftersom jag har varit vaken sen David åkte imorse så är jag jäkligt hungrig nu.
Idag blir det två ägg med majonnäs och grönt te med kokosfett i.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards