Jenny Gustafsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Jenny - 3 mars 2013 16:48

Vilken härlig dag det har varit .
Jag och maja åkte till mamma för att fika, men det slutade med att tre bilar blev tvättade.
Vi gick en promenad till kyrkogården och solen har lyst hela dagen :-)
Tänk om det kunde få vara så här gott väder nu.
Ska strax börja med maten....ikväll blir det fläskfilé .

Skrev igår att jag får sona för mina synder i helgen.
Det betyder att jag har unnat mig lite goda saker som inte är lchf.
Men det är ju tydligt att min kropp inte gillade det, för magen har rasat och huvudet håller på att explodera.
Imorgon är det tillbax till rutinerna igen.

Kramen

Av Jenny - 3 mars 2013 08:07

Varit uppe tidigt för att skicka iväg man och son till skene för att spela markcupen .
Emil var så spänd att han vaknade en halvtimma innan klockan och han kunde knappt stå stilla :-)
Nu har jag tänt i spisen , satt på lite kaffe och bäddat ner mig i soffan.
Maja snarkar som en hel karl.
På begäran av maja så ska vi eventuellt åka till mamma och fika.
Det gör vi ju varje söndag sa hon till mig :-)

Kramen

Av Jenny - 2 mars 2013 23:35

Idag har det varit full rulle hela dagen.
Först körde vi en massa skit till tippen, sen hem för att äts lunch och kolla på skidorna.
Ikväll har vi varit på 18 års kalas.
Men eftersom Emil ska spela i markcupen imån så åkte vi hem ganska tidigt.
Nu ligger jag utslagen i soffan med stans huvudvärk.
Tror det är ett pris jag får betala efter två dagars synder.
Berättar mer om det imån.........
Tyckte jag hörde sängen ropa :-)
God natt !!

Kramen

9+

Av Jenny - 1 mars 2013 14:43

Det är inte mycket jag har att klaga på just nu.
9 grader varmt !!
Ätit lunch på trappen....
Sitter vid garageväggen och njuter av solen :-)
Nöjd med min insats idag ....städat huset, städat i garaget och ikväll ska det göras långkok.
Barnen leker utan bråk för en gångs skull så nu är det bara mannen som fattas.
Det är bara att njuta av stunden !!!

Av Jenny - 1 mars 2013 07:44

God morgon !
Så underbart att vakna och se att det kommer bli en strålande fin dag .
Solen är på väg upp och jag känner att jag måste skynda på med städningen för att få komma ut.

Igår var jag och maja hos min mormor .
Vi skulle igentligen varit där medans dom lagade vår bil, men efter som verkstaden för andra gången missat att boka lånebil så fick vi vänta där i en timma :-(
Sen fick vi åka och fika hos mormor.

När David kom hem åkte vi och hämtade Emils nya glasögon och efter det var jag helt slut.
Så det blev ingen träning .....

Idag blir det fredagsstädningen och sen ska vi ut i solen.

Fick en fin syn när jag kom upp i morse och tittade ut.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards