Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Jenny - 6 februari 2014 07:43

God morgon på er !
Idag vaknar jag med en öm och stel kropp.
Har träningsvärk i nästan hela kroppen :-)
Men med dåliga tålamod, så nöjer jag mig inte med det.....
Jag vill ha mer synliga resultat NU !
Jag har kört ganska mycket kondition denna veckan och det har jag fått sota för nu.
Jag har inte haft ont i knäna samband med löpning på väldigt länge, men nu kanske jag gick ut lite för hårt.
Så idag blir det ingen löpning och mer styrka.

Igår när jag öppnade posten stannade världen till för en kort stund.
Jag hade fått papper ang Majas skolstart.
Min lilla tjej ska börja skolan !!!
Vart tog åren vägen ?!
Nu är det snart bye bye trygga dagis för att helt plötsligt ha båda barnen i den stora skolvärlden.
Usch !
Jag vet att jag var tårögd den dagen Emil slutade på dagis, så denna gången kommer jag väl storböla.

Idag är det ingen vanlig dag !
Det är "våran" Sannas födelsedag .
Min lilla lillasyster fyller 18 !!!
Tycker inte det var längesedan hon var en rund liten bebis :-)
Grattis Sanna !!!!!!!!<3

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards