Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Jenny - 26 februari 2014 05:28

God morgon onsdag !
Idag blev det att gå upp lite extra tidigt, för det är jag som lämnar barnen .
Jag har verkligen varit helt klubbad inatt.
Somnade som en stock i går efter att ha avverkat ett grymt pass i gymmet och haft en lugn och skön kväll med mina små.
Hörde inte ens när David kom hem inatt :-)

Idag är det dax att fylla på hjärnkontoret lite....
Vi ska på utbildning med jobbet.
Det ska bli kul, men samtidigt kan jag känna att jag har så mycket annat som jag måste lära mig .
Kanske om utbildningen hade kommit om någon månad eller så.
Men nu är det som det är :-)

Efter jobbet ser jag fram emot en pw/jogg i friska luften.
Tror jag kommer behöva det :-)
Sen blir det middag och mys med familjen.
Det blir en liten mini fredag eftersom David jobbar både fredag och söndag natt och på lördag ska vi på kalas.
Jag trivs verkligen med mina arbetstider just nu.
Varannan dag.
Barnen behöver inte gå upp jättetidigt varje dag.
Nackdelen kan väl vara att maja inte är så mycket på dagis som hon vill.
Denna veckan är hon tex bara en dag.

Nu ska jag svepa det sista av kaffet, sen är det påklädning av barn.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards