Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Jenny - 5 februari 2014 07:43

God morgon !

Igår var det första dagen tillbax i vardagen efter en härlig vecka i Duved .
En vecka känns ju inte som en lång tid, men tydligen tillräckligt lång tid för att hinna misshandla min gamla kropp.
Kan någon förklara för mig varför man (antar att det finns fler än jag) vartenda semestertillfälle släpper allt vad kost och träning heter ?
Kanske inte helt, men tillräckligt mycket för att man kommer mörka en stor skillnad när man går tillbax till rutinerna igen.
Igår var en helvetesdag för mig ur den synpunkten.
Huvudvärk from hell, uppsvälld mage och allmänt orolig i kroppen.
Och träningen ska vi knappt prata om.
Det blev en timma på gymmet och det kändes nästan som om det var första gången i mitt liv som jag var på gym.
Det gick ganska tungt och jag svettades floder.
Måtte det vara bättre idag !
Har en begynnande go träningsvärk i ben och rumpa idag :-)

Idag blir det ett pass i gymmet efter jag lämnad barnen.
Sen är det bara en massa "to do" grejer som måste göras.
Måste skicka aktivitetsrapport , söka jobb, baka bröd, tvätta (tvättberget är enormt efter en vecka i fjällen).
Emil ska ha med sig en kompis hem efter skolan, så det lär bli fullt ös här i eftermiddag :-)
Längtar redan efter att David ska komma hem efter veckans ända arbetspass .

Dax att dra igång dagen !
Kramen

Inför träningen igår.....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards