Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Jenny - 17 februari 2014 07:46

God morgon måndag !
Fastnade framför en film i gårkväll som visade sig sluta lite senare än vad jag tänkt :-)
Så idag är det lite små tungt plus att jag har en liten förkylning som lurar.
Men än så länge är jag bara tät i näsan.....inget ont i halsen och ingen feber ....peppar peppar.
I dag blir det andra försöket att komma i väg till Göteborg för att träna för Robert Kronberg .
Har ju dagen å mig att proppa i mig en massa c vitaminer och annat för att mota bort bacillerna.

Idag var det dax att väcka Emil tidigt igen.
Tillbax till skolan efter en veckas lov.
Det gick mycket bättre än väntat.

Tusen tack för alla gratulationer som jag fick på min födelsedag.
MIN dag spenderade jag med tre pensioner som jag älskar otroligt mycket.
Mamma och barnen.
Tyvärr jobbade David hela helgen och kunde inte vara med.
Vi gjorde en hel dag i Göteborg .
Shopping, god mat och avslutade med mello i Scandinavium .


Kramen <3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards