Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Jenny - 9 februari 2014 11:37

Välkommen sköna söndag !
Sovmorgon , frukost i lugn och ro och kaffe framför tvn och herrarnas skidor.
Samtidigt sitter jag och bläddrar i min lchfbibel för att hålla motivationen på topp.
Är väldigt nöjd över mig själv att jag klarade att hålla mig borta från dom flesta frestelserna både igår och i fredags .
Jag har syndat en näve popcorn , ett par ugnsrostade morötter och en drink den här helgen .
Klappar mig själv på axeln :-)
Känns redan på kroppen.

Igår gick dagen i sportens tecken .
Först damernas skidor där Sverige fick silver, David och Emil kollade på Liverpool som tydligen vann.
Sen åkte hela familjen in på hockey .
Där Frölunda spöade Färjestad med 3-1 :-)
En bra dag helt enkelt om man är en sportfåne :-)

Ha en skön dag !
Kramen

Uppvärmningen

Min tokladdade familj :-)

Dagens frukost ....
Rysk yoghurt, blåbär, linfrön och honung .
Kokt ägg med majo och kaffe.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards