Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Jenny - 8 februari 2014 07:47

God morgon härliga lördag !
Det hör inte till vanligheterna att jag sitter uppe ensam en lördagsmorgon.
Men idag är det jag som har det tidiga passet i receptionen på gymmet.
Gick upp lite extra tidigt bara för att kunna ha en tyst stund för mig själv.
Vaknade redan vid sex tiden och hade en tanke att jag skulle gått upp och passat på att träna innan receptionen när jag ändå är där, men eftersom jag sovit som en potta skit inatt så stannade jag kvar under mitt varna täcke.
Så nu sitter jag här med min lilla frukost, en sprakande brasa och Lisa Syren på radion.

Idag är det dax för familjens julklapp.
Hela familjen ska på hockey.
Frölunda-Färjestad.
Sen blir det att åka hem och mysa till det inför melodifestivalen.

Just nu sitter jag och funderar på när på dagen jag ska klämma in min träning .
Eller om jag ska skita i det.......
Får se om tillfälle ges eller om jag kommer hamna framför tvn med maken för att kolla på os :-)

Ha en fin dag mina vänner !

Kramen

Den här goda efterrätten njöt vi av i går......MUMS !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards