Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Jenny - 25 februari 2014 07:53

God morgon vackra tisdag !
Inte nog med att jag är ledig idag, så vaknar man upp till en vacker rosa himmel och solen är på väg upp.
Underbart !
Längtar verkligen efter våren.
Kunna sitta ute vid husväggen och fika, och när det börjar bli grönt.
Kunna ta långa svettiga promenader :-)
Det är ganska tradigt att stå på löpbanden.

Idag blir det en sväng till kungsmässan för att hitta en träningstopp som vi kan trycka företagsloggan och "personligtränare" på.
På lördag har jag min första inbokade ptkund :-)
Och efter lunch idag blir det lite egenträning på gymmet.
Känner att förkylningen lämnat kroppen så pass mycket att jag kan köra igång för fullt igen.
Hoppas att kunna bli träffad av några solstrålar under dagen, men just nu ser det inte så lovande ut.
Tycker det kommer en massa dismoln :-(

Dax att jaga på Emil lite så han kommer i tid till skolan.
Sen blir det KAFFE !

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards