Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Jenny - 10 februari 2014 10:47

Då var sportlovet i full gång !
Jag och barnen startade med lite sovmorgon :-)
Kände mig lite låg i går när jag la mig.
Hade planerat att åka till mormor med barnen idag, men det ändrades fort.
Davids bil strular så David var tvungen att ha min bil till jobbet idag:-(
Och sen skulle jag åka med Henrik till Göteborg i kväll för att träna för Robert Kronberg, men även det sket sig pga att jag har fått känningar i knät igen.
Hoppas det ger med sig till nästa måndag .
Men i morse...(precis när vi hade vaknat) så fick jag ett samtal som kan förändra en hel del.
Så nu går jag med ett gött pirr i magen :-)
Vad det är , får ni veta imån :-)

Eftersom vi inte kommer hemifrån idag, så har jag planerat att få gjort lite saker som bara måste göras, men som är skittråkigt.
Rensa i garderoberna !
Tråkigt att göra, men gött när det är gjort.
Kom precis p att jag kanske skulle passa på att baka lite knäckebröd oxå.
Det var otroligt längesedan och sist jag gjorde det fick jag inte en ända smakbit innan dom va slut.
I eftermiddag blir det träning ....promenad och styrka.
Men först....en stor kopp kaffe !

Ha det bra!
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards