Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Jenny - 11 februari 2014 20:08

Wow vilken galen känsla !
Detta kommer helt klart bli den bästa veckan på länge.
Från att få ett mail från en arbetsgivare i fredags, skickade in mitt cv i söndagskväll, fick telefonsamtal och bokade tid för intervjun i igår och idag kl tio var jag där på intervju.
Kl två idag fick jag besked om att jag fått jobbet :-)
Snacka om att det har gått undan.
Under det året som jag har varit arbetslös har jag fått ca fem "nej tack" och en intervju (och det var den jag gjorde idag).
Helt otroligt !
Dessutom verkar det som om jag kommer att kunna köra igång med pt jobb inom kort :-)
Dubbel lycka idag !
För engångsskull ska det bli lite roligt att åka till arbetsförmedlingen imån :-)

Tusen tack för alla gratulationer <3

Kramen

Tänkte firat med maken ikväll, men han var tvungen att jobba.
Tar igen det imån :-)

Av Jenny - 11 februari 2014 08:34

God morgon tisdag !
Har sovit lite si så där inatt...
Nerverna har inte riktigt varit där dom ska :-)
Idag är en viktig dag.
Jag ska på min första jobbintervju sen jag blev arbetslös för snart ett år sedan.
Och hur den än kommer gå så tar jag det som en erfarenhet, men visst vill jag ha det :-)
Just nu vill jag bara att det ska vara över .
Så nu är det vara att hålla alla tummar och tår för att det går vägen !

I eftermiddag bär det av med barn och lillasyster till mormor på lite sportlovsfika.

Ha en bra dag !
Kramen

En viktig dag startar med en bra frukost :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards