Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Jenny - 12 februari 2014 08:42

God morgon onsdag !
Sovit som en stock inatt fram tills halv sju när jag blev bombad med nyfikna meddelanden från min moster :-)
Kom inte riktigt i säng när jag hade tänkt igår.
Precis när jag sa till barnen att nu går vi och lägger oss, så fick jag ett meddelande från David att han redan var på väg hem.
Det blev att jag satt uppe en stund med honom.

Idag har jag tre saker på agendan.....
Först och främst så har jag ställt klockan för att hinna få i mig frukost i god tid innan jag har tänkt att bränna av ett pass i gymmet .
Sen ska jag på möte på arbetsförmedlingen , vilket idag kommer bli något annorlunda än vad jag hade tänkt :-)
Och i eftermiddag ska vi till svärföräldrarna .

Ska bli skönt att komma iväg till gymmet efter ett par dagars uppehåll med hemmaträning.
Men först en skvätt kaffe !
Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards