Jenny Gustafsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Jenny - 14 februari 2013 16:22

Som jag har väntat och längtat efter min nya träningsdvd :-)
Nu är den här !!

Av Jenny - 14 februari 2013 07:40

Vaknar upp till en grå och disig alla hjärtans dag .
Även denna morgon/förmiddag ska spenderas på gymmet efter jag lämnat maja på dagis.
Sen måste jag hem och städa/förbereda inför morgondagens "minikalas".

Hoppas ni får en fin och kärleksfull dag <3

Kramen

Av Jenny - 13 februari 2013 15:56

Tänkte skoja till det lite och äta mellis ute med familjen idag.
Det slutade med att jag stod ensam med min lilla brasa .....och mitt kaffe.

Kram

Av Jenny - 13 februari 2013 10:06

En timma på crosstrainern fick räcka för denna gången :-)

Av Jenny - 13 februari 2013 07:48

Godmorgon onsdag !
Har precis skalat mina två frukost ägg och märkte ganska fort att det inte kommer bli så mycket frukost idag.
Halva ägget följde med skaket :-(
Hatar verkligen när det bli så !
Snart märker jag väl att kaffefiltret vält och kaffet smakar te.....

Snart ska jag och maja göra oss redo att åka .
Maja till dagis och jag till gymmet.
Idag trotsar jag bacillerna och satsar på ett lååååångt konditionspass :-)

Kramen

P.s Kaffet smakade kaffe :-)

Av Jenny - 12 februari 2013 22:01

Både jag och mina knän överlevde kvällens MRL pass:-)

I eftermiddags var jag och barnen ute en stund i snön, fixade lite med veden.
När jag skulle fixa lite lyx middag till familjen , så visar det sig att fläskfilen var dålig!
Hur sur blir man inte då !!?!?!
Kramen

Av Jenny - 12 februari 2013 07:38

God morgon tisdag!
Mina ömmade knän har hållt mig vaken stora delar av natten och när jag väl skulle somna så började jag tokfrysa.
Verkar vara svinkallt ute eftersom det är så kyligt och rått inne.
Det blir att vara inne och elda och mysa med min stora kille idag :-)

Men först två ägg och majonnäs.
Dagislämning och sen en stoor kopp kaffe.

Kramen

Av Jenny - 11 februari 2013 21:20

Frågan är var jag kommer ha ondast imån ??
Armarna efter att ha klyvt och burit ved, rumpan eller knäna efter 50 minuter spinning ?
Jag han precis hem till Familjen annorlunda började....älskar verkligen det programmet :-)
Medans den manliga halvan av familjen har stängt in sig för att titta på fotboll så kryper jag upp i soffan och tittar på Molanders.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards