Jenny Gustafsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Jenny - 3 februari 2013 16:06

Vad hände med mina små barn som brukar följa mig i hasorna ?
Nu är dom iväg hos kompisar på varsitt håll .
Inser fakta ....dom har blivit stora !
Nu blir det en stund med tvätthögen innan det är dax att hämta igen .

Simskolan idag var lyckad :-)
På hemvägen blev det en fika hos mamma och en sväng till graven för att tända ett ljus.
Dock var det ingen sol att njuta av när vi väl kom hem.

Kramen

Av Jenny - 3 februari 2013 07:41

Uppe med tuppen en Söndag !
Känns rätt okej när man får vakna upp till ytterligare en vacker dag.
Men det ser kallt ut !
Ca -7 har vi .....
Får passa på att vara ute lite idag med tanke på skitvädret som kommer imån :-(

Idag kommer lillasyster hem från en helg i Stockholm .
Undra hur hon haft det ??
Sanna och Stephen gjorde verkligen Majas födelsedag extra bra med enkla medel .
Det räckte att Stephen ringde och gratulerade henne :-)
Maja ska ju gifta sig med honom :-)

Nä nu har äggen kanat ner i magen och det börjar bli dax att göra sig iordning för att åka till simskolan .
Precis vad jag längtar efter i dessa bacill tider :-(

Kramen

Av Jenny - 2 februari 2013 19:16

Soliga, underbara dag !
Tyvärr har jag inte haft möjligheten att vara ute så mycket idag .
Har hållt på i flera timmar med att få iordning Majas rum, städat och fixat.
Lagom tills David kom hem från jobbet så stod maten på bordet.
Pannbiff med bacon i och potatismos till familjen och blomkål till mig .
Ett glas vin till det :-)
Ikväll blir det mello för hela slanten och tidig sänggång , för imån drar simskolan igång igen.....jippie !

Ha en fin kväll !

Kramen

.

Av Jenny - 2 februari 2013 10:38

Av Jenny - 2 februari 2013 09:26

I morse skickade jag iväg David till jobbet, satte på radion ( ring så spelar vi) och kröp ner i sängen en stund till innan barnen vaknade.
Det kallar jag mjukstart !
Nu har vi ätit frukost , tänt i spisen och bara tar det lugnt.
Har tänkt mig en skvätt kaffe och melodikrysset om en stund och sen börjat den tuffa uppgiften att ställa iordning alla saker i Majas rum efter det att vi fick in hennes nya säng i går.
Maja har sovit som en liten prinsessa hela natten i sin säng :-)

Hoppas ni får en härlig lördag !
Kramen

Av Jenny - 1 februari 2013 09:49

Vad är det för en dag....?
Det är ingen vanlig dag för det är Majas födelsedag.....hurra hurra hurra !
Tänk att det idag är 5 år sedan som vår lilla tjej kom till världen med buller och brak !
Efter veckas dramatik och sjukhusvistelse så tittade hon ut.

Grattis Maja på din stora dag !
Kramar mamma, pappa och Emil
<3

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards