Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Jenny - 3 september 2013 07:44

God morgon soliga tisdag !
Sitter med en liten Leo i knät och dricker mitt kaffe.
Jag har grubblat och funderat fram och tillbaka i flera dagar nu så jag har börjat få huvudvärk.
Det är ett avgörande beslut för hur min framtid ska se ut.
Och nu när jag nästan har bestämt mig så kommer en STOR hake....
Det finansiella.
Att det mesta ska hänga på pengar idagens samhälle.

Igår blev det hastigt och lustigt ett pt pass på morgonen vilket jag tycker är grymt kul.
Kanske inte känner så mycket fysiskt under passen , men en stund efter så känner jag hur det börjar bränna i musklerna.
Och idag har jag lite träningsvärk i rumpan :-)
Jag har hakat på två utmaningar när det gäller träningen mest för skoj skull...
Den ena är att göra plankan långa sekunder längre varje dag i trettio dagar och den andra är att göra 100 squats om dagen i hundra dagar :-)
Shit va stark jag ska bli !!!

Idag var det meningen att David skulle följa med mig till elljusbanan och sprungit lite, men han har blivit krasslig så det kanske får bli en tur till gymmet för min fel i stället.
På torsdag blir det pt-pass igen :-)

Idag måste jag börja planera lite mat inför helgen.
Det är dax för en ny tripp till Filipstad .
Och denna gången är dejten stor marknad där som är varje år.
Så motion lär det ju bli :-)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ska träningskläderna på och barnen ska lämnas !

Ha en fin dag och njut av solen.
Kramen

Resultatet efter gårdagens pt pass.
Ganska bra förbränning med tanke på att jag förmodligen hade orkat göra mer :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards