Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Jenny - 6 september 2013 21:44

Då var det strax dax för sängen.
Är sjukt trött efter en lång dag.
Först ett pass på gymmet vilket jag fick till riktigt bra om jag får säga det själv :-)
Sen packat både till mig och barnen , glömde visst att äta lunch....
Hämtade Sanna på skolan i Göteborg och sen styrde vi vidare mot dom värmländska skogarna och Filipstad .
Det blev en kombinerad lunch/middag på mc donalds i Mariestad .
En god sallad och vatten fick det bli.

Den här helgen är det den årliga marknaden i Filipstad .
Den ska tydligen vara en av dom största i Sverige .
Jag har inte varit på den marknaden på ca tio år när jag hade Emil i magen.

Dröm sött !!

Av Jenny - 6 september 2013 07:42

Välkommen underbara fredag !
Det aka ju bli värsta sommarvärmen nu i helgen :-)
Härligt !

Idag är det ju som sagt fredag och det betyder vägning och mätning....
Veckans resultat blev -0.5 kg ...samma som förra veckan.
Denna helgen kommer bli svår att hålla maten, men jag ska verkligen göra mitt bästa.
Dit jag ska tackar man inte nej och det fikas högt och lågt.
Med andra ord en massa kolhydrater.
Jag har hållt mig ifrån kolhydrater utan fusk i snart tre veckor och det är nog ett rekord för mig.
Jag har inte ens varit sugen på något sött :-)

Idag har jag förmånen att inte behöva hoppa ur pytten förena jag ska till gymmet vid tio.
Emil ska åka med en kompis till skolan och maja är ju ledig fredagar.
Jag ska köra ett svettigt pass (tyvärr själv idag) innan det är dags att åka .
Laddar upp med lite frukost och kaffe :-)

Kramen

Idag blev det hemgjord risifrutti (lchf) med färska bär och lite müsli på.
Två finn crisp med smör och ost..... Och givetvis kaffe !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards