Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Jenny - 27 september 2013 08:37

Glömde ju att skriva om veckans resultat i förra inlägget.
Inte för att det är något att skryta om.....
-0.2 kg och -2cm i bukmått .

Funderar på att ända strategi inför nästa vecka eller så ska jag bara vara ihärdig och köra på.
Något förslag ??

Kramen

Av Jenny - 27 september 2013 08:33

Välkommen underbara fredag !
Det är en fin, men kall morgon vi vaknar upp till.
Emil har studiedag så jag hade väl hoppats på lite sovmorgon, men icke.
Tar tillvara på tillfället och kryper upp i soffan med barnen och kollar på bumbibjörnarna som jag tittade på när jag var liten.
Väntar på att David ska vakna så jag kan börja städa.
Det blir tyvärr inget pt pass idag, så jag får träna själv.
Med tanke på att det kommer syndas lite i helgen så kommer dagens pass bli hårt och svettigt.

Ser fram emot kvällen .
Det blir sushifredag hos mamma.
Det är inte ofta jag äter sushi, så när det väl blir av så är det extra gott :-)

Nä ! Dax att hämta mer ved så vi får upp nån värme i huset och kaffekoppen ska fyllas på :-)

Ha en fin dag !

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards