Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Jenny - 20 september 2013 07:51

Välkommen underbara fredag !
Vaknar upp en vacker fredagsmorgon och undrar vad som igentligen hände igår.
Ska jag plugga ???!
Japp det ska jag :-)
Om ett par veckor startar min utbildning till pt !
Lite läskigt, nervöst , men jäkligt roligt :-)

Gårdagen innehöll oxå lite träning så klart.
Ett konditionspass i gymmet och ett styrkepass med ledare.
Hon är grym den instruktören som håller i det passet.
Sprider mycket energi och glädje omkring sig :-)
Och tillsist en pw efter middagen för att sortera alla tankarna.

Efter som det är fredag så är det dax att redovisa veckans resultat.
Jag hade inte för stora förhoppningar efter som det har gått så där med maten denna veckan.
Jag har inte ätit fel, men kanske lite för mycket.
Vikten blev +-0 och -1 cm i bukmått.
Bara att ta nya tag inför kommande vecka.

Idag blir träningsfri dag....
Det ska städas, handlas och Emil ska på disco innan fredagslugnet kan infinna sig.

Kramen

Missade tyvärr att starta klockan i tid, så uppvärmningen räknades inte med.

Välförtjänt lunch efter gårdagen dubbelpass.

Startar denna efterlängtade fredag med en go frukost :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards