Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Jenny - 24 september 2013 07:47

God morgon vackra tisdagsmorgon !
Vilket väder det ser ut att bli idag oxå :-)

Igår var det en ganska intensiv dag.
Började med ett pass på gymmet (vilket jag känner av idag).
Sen dusch och iväg till Borås för att fira Davids mormor som idag fyller 95 år.
Klarade mig galant med bara en kopp kaffe till fikat.
Riktigt nöjd var jag med mig själv efter som jag fastade.
Sen hem för att fylla på med lite energi innan det var dax för ett löparpass med Henrik .
Trodde aldrig jag skulle orka springa ett varv på elljusbanan och sen vidare ner till stranden, plankor och jägarställning för att sen springa uppåt igen.
Grymt skönt pass, och jag har aldrig varit så nära en spya som när jag fick spurta upp för brandstationsbacken.
Efter passet var det bara att fylla på med lite mer energi och åka med familjen till visko.
Behöver jag säga att jag var ganska mör i gårkväll ???
Inget emot vad jag är idag kanske :-)

Idag är det träningsfri dag förutom en pw på förmiddagen.
Sen är det mycket som ska fixas inför utbildningen m.m

Men först kaffe och vitaminer :-)

Kramen

Nyfikna lilla Leo

Gårdagens första !

Maja 95 år och maja 5 år <3

Underbart väder igår !

Gårdagens andra pass :-)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards