Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Jenny - 30 september 2013 07:40

God morgon gråa måndag !
Har frusit mig igenom ännu en natt trots att vi satte på värmen igår.
Men nu sprakar det i spisen och rykande hett kaffe värmer mig inifrån .
Var så hungrig idag så jag han inte ens ta en bild på frukosten :-)
Men det blev två finn crisp med makrill på och kaffe.
Ingen morgonträning idag eftersom jag har maja hemma.
Men ett trx pass är inbokat ikväll :-)

Börjar bli ganska nerför nu.
Om exakt en vecka börjar utbildningen !
Jag har läst igenom studeringshäftet ca fyra ggr nu och det känns som om vissa saker börjar sätta sig, men det är bara att traggla på hela veckan.
Det ska sitta där !!!!!!
Men först ska kyl och frys fyllas med massa god mat, så jag och maja tar en sväng till Willys idag.
Det är sjukt tråkigt att storhandla, men det är väldigt skönt när allt är uppackat och skåpen fyllda.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards