Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Jenny - 23 september 2013 07:45

God morgon fina måndag !
Har sovit jätte konstigt inatt, men jag känner mig ändå ganska pigg.
En ny orörd vecka ligger framför oss, full med nya utmaningar.
Idag startar jag med periodiskfasta igen.
Jag börjar med 16:8, så får jag se om jag vågar ge mig in på ett nytt försök med 5:2 i veckan.
Det är mycket som står på agendan idag.
Måste fixa en fritidspolitiker till Emil och jag måste få tag i ā-kassan som så passande hade stängt pga flytt i fredags.
Som ni kanske märker så ska det inte vara enkelt att gå från arbetssökande till studerande och sen tillbax igen.....

Idag blir det oxå lite träning !
Ett morgon pass i gymmet är givet efter en helg med lite slarv med både mat och träning.
Och med tanke på att det ska bli fint väder idag, så ser jag extra mycket fram emot ett eventuellt löppass med Henrik :-)

Men först lite kaffe och vitaminer innan vi drar igång dagen !

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards