Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Jenny - 9 september 2013 21:14

Efter en dag med mycket shopping och kvalitetsmys med mamma sjunker jag nu ner i soffan med gott samvete.
Maja har somnat efter att ha skrikit non stop i 1 1/2 timma.
En nöjd Emil har precis somnar efter att ha spelat match.
HUS vann mot Svansjö med 7-0 och Emil gjorde tre assist :-)
Nu är det bara jag, tvn (ensam mamma söker ) och ett glas vin..... Och en liten Leo <3
Imån ska bilen lämnas in, fettet ska brännas och kläder tvättas.

Kramen

Av Jenny - 9 september 2013 06:36

God morgon vackra måndag !
Vilken fin rosa himmel vi vaknar upp till idag.
Har sovit ganska gott i min egna säng , men var tvungen att gå upp lite tidigare idag.
Idag blir det shopping i Ullared med mamma.
Det ska bunkras höst och vinterkläder till barnen.
Jag har inte varit där på ca två år..... Tänk va tiden går.

Har precis ätit en liten frukost bestående av tre finn crisp med smör och ost och nu lite kaffe på det.
Träningen blir det lite si och så med idag.
Kanske får till ett litet hemmapass ikväll.
Men i mån är jag tillbax på banan igen med träning och strikt kost.

Kramen

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards