Jenny Gustafsson

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Jenny - 26 september 2013 20:27

Brrrr !!!
Har tillbringat 1 1/2 timma på lygnevi och Emils fotbollsavslutning.
Jätte kul att se hur glada alla killar och tjejer blev när dom fick gå upp och hämta medalj och diplom.
Men det var sjukt kallt !!!!
Jag har tänt i spisen, ljus , men har fortfarande inte tinat ännu.

Som jag nämnt innan så kommer min utbildning att gå av stapeln i Partille.
Jag har ju aldrig varit där, så jag drog helt enkelt med mig David i förmiddags och "övningskörde" till Partille :-)
Nu hittar jag dit !

Har även hunnit med att gå en härlig promenad ...perfekt för själen :-)

Nu blir det mys i soffan med Molla <3

Kramen

Tog tiden till Partille :-)
Nä jag har inget kontrollbehov :-)

Av Jenny - 26 september 2013 07:42

God morgon soliga torsdag !
Idag drar jag igång andra dagen med 5:2 för denna veckan.
Känns rätt okej faktiskt när jag väl får en rutin vilken dag jag ska fasta och vilka dagar jag ska träna.
Denna veckan tycker jag faktiskt att jag hittat en balans :-)

Igår hade jag ett morgon pass med Henrik på gymmet .
Ett ganska lugnt pass, men det är ju ganska skönt ibland .
Det var länge sedan hjärnan var betydligt tröttare än kroppen :-)
Började plöja igenom kursmaterialet igår.
Läste en massa utan glasögon...inget snilledrag från min sida.
Kanske måste bita i det sura äpplet och åka till optikern.
Kom oxå på att jag behöver köpa lite nya träningskläder innan utbildningen startar .
Har en hel uppsättning utan hål och det räcker ju inte om jag praktiskt taget kommer bo i träningskläder i ca tre veckor :-)

Idag ska Emil på studiebesök till Göteborg .
Matsäcken är packad och sonen är förväntansfull.
Och maja ska med en kompis hem efter dagis och sen är det bara att ladda om inför fitbollsavslutningen på lygnevi.

Ha en fin dag !
Kramen

Dagens 5:2 frukost :-)

Gårdagens pt pass !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards