Jenny Gustafsson

Alla inlägg under mars 2014

Av Jenny - 5 mars 2014 05:37

God morgon onsdag !
Vilket härligt pass jag fick till i går.
Mitt största problem med att träna på gym har ju varit att jag inte får någon frisk luft.
Så i går kombinerade jag ute och inne träning lite.
Började med att gå till gymmet, körde ett tungt styrkepass och gick sedan hem igen.
Jag hade hoppats på att kunna redovisa en hög kaloriförbrukning, men klockans tappade kontakten med pulsmätaren efter bara en liten stund och utan att jag märkte det.
Hoppas på att göra om detta snart igen.
Bra kombination och det går ju mot behagligare temperaturer ute.
Idag är det jobb igen.....dock bara ett :-)
Sen har jag förhoppning om att hinna med en joggingtur innan det är dax för David att åka till jobbet.
Det är mycket pusslande i min vardag :-)
Barnen är superduktiga och finner sig i dom oregelbundna tider som det blir med en förälder som jobbar olika tider.
Mest imponerad är jag över att dom inte klagar när man väcker dom vid femtiden på morgonen.

Nu sista klunken kaffe....sen är det dax att göra oss redo.
Kramen

Av Jenny - 4 mars 2014 07:54

God morgon fina tisdag !
En stor sol har gått upp över Grönkulla .
Något svag pga tunna dismoln, men den är där.
Skulle verkligen behöva ett par dagar med sol för att kunna ladda lite energi.

Igår när jag kom hem ifrån jobbet så var det bara att byta om och dra vidare till gymmet där en kund väntade.
Tycker passet gick bra över lag trots att det för en gång skull var knökfullt .
Skönt att känna att jag även börjar komma in i tänket för detta jobbet :-)
Det blev en slappar kväll framför tvn.
Men när favvoprogrammet började fick jag nästan resa på mig för att inte somna.
Det var längesedan jag kände mig så trött i huvudet och inte kroppen.
Två nya jobb på en gång tär på min lilla hjärna.
Men jag trivs så himla bra på båda ställena , så det får det vara värt :-)

Idag blir det besiktning av bil, storhandling, träning och lite städ.
Givetvis måste denna dagen avslutas med en semla (semledagen).
Men varför bokar man upp sig upp till öronen på sin lediga dag ?!?!
Det är ofta jag gör det .
Helgerna är jag ganska bra på att lämna fria förutom några timmars jobb, men mina lediga vardagar.


Är du eller känner du någon som skulle vara intresserad av en provträning ?!
Hör gärna av er....
jenny-maja@hotmail.com
Eller pm på Facebook .

Ha en fin dag !
Kramen

Av Jenny - 3 mars 2014 05:27

God morgon måndag !
Men vart tog helgen vägen ???
Känns som det var fredag igår :-)
Men den har iallafall varit fylld med en massa roliga saker.
Allt ifrån jobb, kalas, pw och en massa gos med familjen.
Är fortfarande lite trött efter att ha gått och lagt mig 02:45 i lördags natt.
Man börjar ju bli till åren och orkar inte riktigt med så sena nätter :-)
Eftersom barnen sov hos mormor natten till igår, så passade vi på och äte en mysig frukost framför tvn.
Avslutade helgen med att krypa upp i soffan med barnen och kolla på så ska det låta.

Snart är det dax att börja göra oss i ordning.
Det är jag som lämnar idag....
Sen blir det dubbel jobb.
Administrativt på dagen och pt kund ikväll.
Kul när det rör på sig :-)

Nu kaffe, sen iväg !
Ha en bra dag <3
Kramen

Enkel frukost på tu man hand med maken....

Nu är min tröja tryckt och klar :-)

Av Jenny - 1 mars 2014 08:46

God morgon jobblördag !
Känns lite konstigt att jag ska jobba en lördag, men samtidigt ska det bli SKIT ROLIGT :-)
Som jag har väntat på att komma i gång.

Igår hade jag avklarat en vecka på mitt andra jobb (rörigt med två ).
Och det känns fortfarande lika bra.
Det känns som om livet går min väg .
När jag kom hem igår så stack jag ut på en blöt joggingtur.
Tog det ganska lugnt för att se hur det kändes i knät, och det gick helt smärtfritt.
Smärtan kom mer i dag och i form av en grym träningsvärk :-)
En bra start på helgen.
Efter David hade åkt till jobbet inledd jag och barnen fredagsmyset med tacos och annat gott.
Och jag är mäkta stolt över mig själv att jag inte åt en ända bit av barnens godis.
Kanske bli annat ikväll på vi ska på 40 års fest.

Men som sagt ......först ska jag jobba ett par timmar.
Sen ska barnen lämnas hos mormor där dom ska vara inatt.
Känns som om hela dagen kommer gå i en rasande fart :-)

Nu blir det kaffe och hårtvätt......låter inte som en vidare kombination :-)

Kramen

PS Är du eller känner du någon som är intresserad av en provträning ??
Tveka inte att höra av er så bokar vi en tid.
jenny-maja@hotmail.com

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards